Românii care doresc să își cumpere o mașină ”la mâna a doua” nu trebuie să uite că un chilipir poate veni – la pachet – și cu foarte mari probleme. Dar asta numai în cazul în care nu ești atent sau nu ai lângă tine o persoană pricepută.
Samsarii doresc să vândă cât mai bine și cât mai repede. Normal, o mașină mai puțin uzată este vândută rapid, iar cumpărătorul dorește să știe, înainte de toate, dacă autoturismul la care jinduiește a fost implicat în accidente. Bineînțeles, un alt punct de reper important îl reprezintă… kilometrajul. Iar aici pot apărea probleme majore.
Internetul e plin de tutoriale care te învaţă cum să faci asta. Kilometrajul poate fi modificat doar cu telefonul mobil şi cu softul potrivit. Kilometrajele măsluite sunt o problemă frustrantă atât pentru cei care îşi cumpără maşini, cât şi pentru autorităţi. Aproximativ 80% din autovehiculele SH aflate la vânzare în România au kilometrajele date înapoi, informează promotor.ro.
– are baterie aftermarket, nu cea originală: înseamnă că mașina are peste 80.000-100.000 de km, pentru că un acumulator de primă echipare nu ține niciodată mai mult;
– are volanul ros / pielea volanului roasă / pielea schimbătorului mâncată: mașina are peste 100.000 de km;
– tapițeria de la scaunul șoferului este crăpată sau roasă: mașina are peste 50.000 de km;
– pedalele sunt uzate și cauciucul de pe ele este ros: mașină are peste 100.000 de km;
– fețele de uși scârțâie în mers: mașina are peste 50.000 de km;
– bordul scârțâie sau scoate diverse sunete: mașina are peste 80.000 de km;